Dobrodošao,
Zadovoljstvo nam je poželiti dobrodošlicu Novaku, jednom od najcijenjenijih i najuspješnijih svjetskih sportista, koji nam se pridružuje kao investitor i ambasador.
Zašto je ovo toliko važno?
waterdrop® nastavlja svoju misiju da osvijesti industriju pića – da je izazove i da je promjeni.
Odlučni smo da podignemo svijest o negativnom uticaju nezdravih napitaka - punih šećera u pakovanjima od plastike i štetnih materijala, a sada smo dobili i veliko pojačanje u našoj misiji.
Novak Đoković dijeli naše stavove o promjenama i svojim jedinstvenim iskustvom i humanim vrijednostima nesebično pomaže da waterdrop® ima još veći značaj.
“Da bi postao sportista, ne možeš se oslanjati samo na talenat i treninge, već moraš donositi i ispravne izbore za svoje tijelo” – kaže Novak Đoković. “Zdrav način života uključuje odgovarajuću hidrataciju bez ustupaka u pogledu uticaja na životnu sredinu. Vjerujem da zajedno možemo da napravimo iskorak i napredak u rješavanju problema plastičnih flaša na Tour-u.”
“Veoma sam ponosan što sam u mogućnosti da poželim dobrodošlicu nekome sa nepokolebljivim šampionskim duhom i mentalnom snagom“, rekao je izvršni direktor i osnivač waterdrop®-a, Martin Murray. "On je zaista posvećen planeti i ima veliko znanje o važnosti hidratacije. Njegova privrženost zdravom i boljem životu savršeno je u skladu sa našom misijom. Uvjereni smo da uz podršku Novaka Đokovića možemo ostvariti pravi uticaj i da zaista protresemo (i promjenimo) industriju pića“.
Posebno smo ponosni na to što će logo waterdrop®-a biti na Noletovom rukavu tokom Australian Open-a 2023. godine, kao i tokom svih budućih turnira.
Zašto baš waterdrop®?
Od 2016. godine, waterdrop® se trudi da održi tradicionalnu recepturu, takođe, sa uvođenjem Microdrink tehnologije, uspjeli smo da ostvarimo jedinstvene rezultate prilikom hidratacije.
Podstaknuti našom misijom da ohrabrimo ljude da piju više vode, waterdrop® je posvećen savjesnom pristupu životnoj sredini i održivom načinu rada; smanjujući broj pakovanja i samim tim umanjujući negativan uticaj na prirodu i kroz manje korištenje plastike kao i kroz manje emitovanje CO2 u prirodu.
waterdrop® je nedavno ušao na tržište sportskih pića, uvođenjem Microlyte-a: bez šećera, koji je prvenstveno usmjeren na sportski oporavak. Dostupan u tri okusa, svaki Microlyte sadrži pet elektrolita, devet vitamina + cink, a prema osnovnim vrednostima waterdrop®-a imat će i uticaj na eliminisanje otpada boca zahvaljajući svom praktičnom biorazgradivom obliku.
Sa lansiranjem Microlyte-a, waterdrop® može da vas hidrira kada vam je najpotrebnije - tokom i poslije sportskih aktivnosti.
Pojačanom aktivnošću na polju sportske hidratacije waterdrop® je počastvovan da pruži podršku američkim teniserima Danielle Collins i Taylor Fritz-u koji su vjerni ambasadori brenda. Takođe, waterdrop® se trudi da pretvori ATP turnire u događaje bez plastičnih flaša sa inovativnim hidratacijskim klupama (na slici ispod).
Da li ste spremni da se pridružite našem pokretu i napravite promjenu na našoj zajedničkoj planeti? Zapamtite: milion plastičnih boca se kupuje svakog minuta širom svijeta i prema udruženju “Plastic Pollution Coalition- PPC” (”Koalicija protiv zagađenja plastikom”), 91% tih flaša se ne reciklira već zagađuje prirodu.
Sada, sa Novakom Đokovićem, šanse za čistiju i manje “plastičnu” planetu su mnogo veće.
Nakon 6 godina postojanja, kompanija je porasla na više od 2 miliona online kupaca, trenutno ima preko 300 zaposlenih, nalazi se u više od 20.000 maloprodajnih objekata i posluje sa više od 40 sopstvenih prodavnica u Evropi, SAD, Australiji i Singapuru.